Ledig helg

Ligger i sängen med en sovandes Moa bredvid mig men ändå känns det så tomt hemma, pappan jobbar till 00 å Ebba sover hos farmor! Saknar min lilla plutta! Första lediga hel helgen på 3 veckor har varit underbart skönt! Min kropp behövde de om inte annat :P Gårdagen spenderades på Parken Zoo med hela familjen plus mamma/mormor, Chrille, Jerry och Tuva! Perfekt väder å glada, nöjda barn! När jag stod å borsta tänderna nyss så insåg jag att jag sakna mitt långa hår å fundera nu på om man kanske skulle sätta i nå löshår, tål att tänkas på iaf ;) Jag trivs så sjukt bra på Ica Maxi att jag inte vill att veckorna ska fortsätta rulla på! Vill inte sluta hos de toppen gäng som är i bageriet! Bäst att försöka sovs, imorrn vankas de ett kvällspass å sen är resten av veckan fullbokad med jobb å Kolmården besök :)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/2488905/images/2012/pic_500c7274ddf2b354f0000106.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0