Längtan <3

Fettisdagen idag å jag fick i mig 1/4 dels semla innan jag mådde illa :P

Nu längtar jag en massa till våren ska komma och alla roligheter där till :D

Första längtan är till den 25:e nu då jag och Linda ska ut på afterwork och umgås och ha kul, ska bli helt underbart då vi inte gjort något tillsammans utan barn på typ 4 år :P

Sen så vankas de möhippa här framöver och sedan den 28:e maj så blir de bröllopp för fina Linda och hennes Stefan :D

Å de bästa utav allt är att vi ( jag och Hanna) har nu bokat biljetter till Mammablogg galan den 7:e-8:e Maji Sthlm! Ska bli underbart att få komma bort och bara få vara och skämma bort sig! De är VI verkligen värda, å ska bli så kul å få göra de med Hanna, som jag inte alls känt så länge egentligen men ändå känns de som vi kännt varandra i fler år :) Trivs så otroligt bra med henne och man kan babbla om allt å ingenting <3
Hoppas att tiden går fort!

Idag har vi umgåtts med morbror/gudfar Chrille som barnen avgudar!

Nu är jag så trött så ögonen faller ihop och jag vet inte längre vad jag skriver!

Så nu loggar jag ut och säger go natt, ska gå å drömma om gala klänningar :P


Kommentarer
Postat av: Hanna U

Tack snälla!

Ja dom kommer att ha stor nytta av varandra.

Lillen kommer att se storebror som sin hjälte och alla små behöver en förebild.

Många har undrat om jag inte blev besviken men NEJ verkligen inte.

Som min kompis sa så fint: I det här lotteriet finns bara vinstlotter.

Så bra sagt.



Ta hand om er.

kram//Hanna

2011-03-09 @ 23:00:47
URL: http://hannauutelasvitahem.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0