Nestlé Jogolino Persika Banan!

Jag är medlem på BUZZADOR och har haft möjlighet att prova på Nestlés "Jogolino med Persika och banan smak" från 10 månader.

Å min minsta dotter har älskat den speciellt dom här dagarna nör det har vart jätte varmt ute och hon vägrat ätit varm mat, en Jogolino och hon var nöjd!

Den luktar super gott när man öppnar den och smakar faktiskt gott :P Då jag var tvungen å smaka lite jag med :P

Har grannar och vänner med småbarn som är runt 10 månader som även dom har fått provat den och den har varit väldigt populär hos alla barn som jag har fått att smaka på och dom allra flesta hade sedan åkt å köpt en förpackning på affären!

Så jag rekomenderar verkligen Nestlé Jogolino Persika Banan! En hit som aldrig kan slå fel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0