BUS,BUS OCH MERA BUS!

Fast jag ställt klockan på 7.30 men råkade visst vara lite trött å kom inte upp förrän närmare 08.00! Var bara snabbt upp å hoppa in i en dusch för att sedan mötas av en helt galen glad Ebba som stog i sängen å skrek och skratta utav lycka :) Väckte Moa och fick i flickorna frukost för att däremellan göra mig själv färdig pch sedan klä på dom båda kläderna, som tur var va Moa väldigt samarbetsvillig och klädde på sig kläderna själv!
När klockan sedan var 8.50 så var det bara att skynda ännu mera för att hinna till dagis och lämna Moa för sedan skulle jag och Ebba med bussen som gick 9.12 för att möta upp Johanna och Vincent och Jennie och Rasmus på stan. Sedan så promenixa vi till BusBorgen och spenderade dagen där tills det var dags att åka och hämta Moa!

Eftermiddagen har bestått utav bus,bus och mera bus!

Imorrn skulle vi ha åkte och badat med Cilla och co men eftersom Sebbe jobbar så får vi skippa de då jag vägrar åka och bada själv med 2 ungar! Kommer fler gånger!

Morgondagen får istället bli till att planera och bestämma vad som ska handlas/bakas till kalaset för våran blivande 3-åring! Kan knappt fatta att älskade lilla Moa blir 3 år om 5 dagar, hon var juh nyss mini bebis å vi låg på förlossningen.


Idag kom de ett väldigt roligt och fint brev på posten, var en inbjudan från min fina vän Linda och hennes Stefan som ska gifta sig i Maj :D Jag visste de redan å längtar så sjukt mycket tills den dagen och är nog minst lika stressad som Linda men nog mest för hennes skull. Fina Linda, kommer vara så vacker på sin dag! <3

Sen fick vi även reda på att Sebastians kusin Mikaela och hennes Hannes har förlovat sig <3 och bröllopp blir de även där :D Jag älskar bröllopp och får njuta utav alla andras då jag aldrig kommer att få gifta mig! :(

Känns som att de blir en tidig kväll i säng idag då jag är helt slut efter busborgen även fast vi mest bara satt still, men allt de där surrande å burrande ljud å massa ungar som skirker å tjoar, de känns å sätter sig fast i huvudet å vägrar ge sig av!

Har LOVAT Hanna, min vännina å kompanjon i många lägen ;P att jag ska bättra på mitt bloggande nu ;)
Hon som även gjort min underbart fina bloggdesign :D LOOVE IT!



Kommentarer
Postat av: Hanna o Elliot o Nelli

Bra jobbat! :D



Och bra att du är nöjd med designen. :)

2011-02-19 @ 09:26:43
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej Hallå! Kul att du börjat blogga. Kommer vara en trogen läsare :) Och vad kul att du gillade mina boots och tröjan, riktigt nöjd själv faktiskt! Ta hand om er!

2011-02-25 @ 22:11:03
URL: http://sefs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0