Slut....

Redan när jag vaknade imorse kände jag mig helt slutkörd innan dagen ens hade börjat å nu sitter (ligger) jag här i soffan och kanske borde gå och sova egentligen men de är juh så underbart skönt att bara ligga i soffan med datorn och kunna titta på tv utan att behöva göra något annat och njuta utav ensamtiden när barnen sover. Som sagt, svårt att slita sig!

Sen så måste jag juh kika på En unge i minuten och få längta efter att få föda igen å igen å igen ;P Så jävla häftig känsla, så går inte att beskriva!

Helgen har annars bestått utav en sväng på stan med flickorna och svärmor och kalas för Bell som fyllt 7 år, stora tjejen. Hon var juh nyss en liten bebis!

Bjuder på lite bilder från senaste veckan ;)


Ebba bus på badhuset!Kusinerna!Ebba i bassängen!


Kommentarer
Postat av: TUSSE

Söta bilder! :)

2011-03-29 @ 21:25:00
URL: http://tussex.blogg.se/
Postat av: S A R A H C O L L E C O L L I N

Var gärna med i min utlottning :) du kan vinna en ansiktsmask:) KRAM!1



http://sarahceciliacollin.blogg.se/2011/april/tavling.html#comment

2011-04-02 @ 18:57:57
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: miwa

Hejsan



Vi driver en nätbutik för hårvårdsprodukter som heter Bluestore.se



Vi har satt ihop ett paket som innebär att du får en länk + banner av oss som du kan lägga upp på din blogg. Vi kan så klart anpassa bannern efter just din blogg om den vi tillhandahåller inte skulle passa i bredd exempelvis.



För varje ny besökare som klickar på bannern och som sedan handlar hos oss inom 7 dagar, får du 5% på ordersumman av oss att utnyttja i vår butik. Pengarna utbetalas i form av ett presentkort hos oss och du kan enkelt följa hur mycket pengar du samlat in genom att logga in på vår sida. Utbetalning sker den 15e i varje månad om summan kommit upp i 300 kr.



Låter detta intressant? Kontakta oss för att veta mer!



Med vänliga hälsningar



Miwa Karlsson



www.bluestore.se

2011-04-08 @ 20:49:01
URL: http://www.miwis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0