4:e dagen!

I måndags slutade jag med att äta massa godsaker,godis å kakor å allt som hör till! Så idag är vi inne på 4:e dagen utan de och de har gått över förväntan men har fått en hel del rejäla doser med sug men har klarat mig undan och har ätit färsk annans istället och druckit bubbelvatten... Den där jäkla colan är som en drog men jag klarar de ;)
Nu när jag sitter här å skriver å med kaffekoppen brevid mig så kommer suget och de skulle vara väldigt gott med en kaka till kaffet just nu! Men jag låter bli, för jag måste klara de här å gå ner några kilon tills
Linda å Stefans bröllopp i slutet av Maj! Som jag lääängtar!

Idag blir de en riktigt slappar dag, Moa är på dagis, Pappan jobbar å just nu sover Ebba så jag sitter här i soffan med datorn i knät och har gjort sen 9 och bara njuter utav att hemmer redan är städat och fint (för tillfället) och har inga direkta måsten jag måste göra, finns en massa som skulle behövas kastas i sopprummet men kan juh inte lämna Ebba själv så de får stå där de står :P

I måndags var jag och Ebba på BVC på 8 månaders kontroll, hon vägde 9470g och var 71 cm lång. Allt var tipp topp och hon fick ett mvg ;D
Ebba har även lärt sig att klappa händerna nu, så nu gör hon inget annat om dagarna :P Men hon är juh såååå söt när hon sitter där på golvet och hoppar samtidigt som hon klappar händerna. Ska se om jag kan fånga henne på nå kort sen ;P

När mamma slutar vid 13.30 så ska hon klä på Moa så kommer vi upp dit å sedan så tar vi ens väng förbi Åsby trädgård! Nu var de ett bra tag sen jag var där sist, men gillar att gå omkring å strosa där å alltid kommer man hem med nå kul :P Så får se senare ikväll om jag hittade nå :)

Få se om kanske jag och Hanna bestämmer oss för att gå på Mamma blogg galan i början av Maj, skulle juh vara underbart och få komma bort en helg och bara vara å njuta utan barn och man tillsammans med underbara goa Hanna :) Vi skulle ha såååå kul!

Kommentarer
Postat av: Hanna o Elliot o Nelli

<3

2011-03-03 @ 22:57:00
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0