Pustar...

kvarg,tonfisk,citronfil eller vanlig fil,müsli,mat ringde sebbe nyss å beställde, så lär bli en sväng till affären innan han slutar ;)

Snacka om att vädret är mysko idag, när vi skulle iväg till bvc med Ebba imorse så spöregnade det å då sebbe jobba så var våra val att gå i spöregn eller ta bussen, vi tog bussen till Moas stora glädje. När vi sedan var färdiga inne på bvc så lyste solen och det var underbart, 10 m hann vi innan det började spöregna igen så fort på med regnjackor och regnskydd på vagnet, lagom när vi fått på oss det så slutade det och regna och sen höll de på sådär hela vägen hem men regnkläderna fick sitta på hela vägen :P

EBBAS resultat på bvc, 11 månader och 4 dagar: 74cm lång och hela 10,940kg :P Våran lilla gooa knubbis <3
Allt var super bra å som bvc sköterskan sa när hon skulle fylla i 10 månaders frågorna: Reser sig upp mot möbler, känns nästan lite löjligt att kryssa i när hon har gått sen hon var 9½ månad. Å rest sig mot möbler sen hon var 6 månader :P

Hemma hos oss just nu, sitter jag här i soffan å pustar lite, känner mig helt färdig men beror säkert på förkylningen som ännu inte riktigt släppt, Moa sitter här i soffan brevid å kikar på barnkanalen och leker samtdigt :P Ebba ligger å sover sött i sin säng :)

I lördags så var det barnens dag på stan och jag och Moa gick mot Flisavägen för att möta upp Hanna och Elliot för att sedan ta oss ner på stan, där nere fanns de hästar,fiskdamm,polisen,ambulansen,brandbilen och mycket mer. Va en väldigt mysig dag med våra stor troll :D


Moa ville sedan bli ansiktsmålad och var mycket bestämd att hon skulle vara en katt å här är resultatet:


Nu ska jag ta å sätta på en kopp kaffe å förska bli männsika och sedan ta tag i lite städning!

Måste kila nu ropar min lilla (Stora) nakenfis att hon vill ha hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0