30:e augusti

Igår började allvaret för mig, jag började att plugga till bagare på Trallenska, massvis med info och långa dagar har det vart men himla kul att göra nånting om dagarna och inte bara vara mamma!

Lite otur att Ebba fick feber imorse, ingen bra timing men som tur var så skulle Sebbe jobba kväll 14-23 men kunde skjuta upp de lite å börja 17, så kunde vi båda gå till skola och jobba idag,imorrn ställer Chrille och Mamma upp å ser efter tjejerna när sebbe börjar 14 tills jag slutar vid 16. Hon har vart feber fri hela eftermiddagen så får se om det blir något mer utav de eller hur de blir, är himla snorig och har lite hosta!

Ï helgen så var jag å min fina mamma vän Hanna på mammabloggkryssning och träffa en massa underbara mammor, kolla in i HANNAS fina blogg där det finns massor av bilder från kryssningen! Passa även på å boka en tid då hon är en stjärna på att ta super fina kort <3

Nu ska jag försöka hoppa i säng, är helt slut idag. De tar på krafterna att gå i skolan sedan hem å ta hand om bustrollen å städa innan barnen somnat.

Glöm inte kika in i HANNAS blogg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0